Kilka małych, ale sprytnych gierek

Wystarczy, że klikniesz w miniaturkę - przejdziesz do gry. Co jakiś czas pojawią się inne, nowsze.

 
Prosta, ale zajmująca gra. Sterujesz myszką. Lewy przycisk myszy służy do wstawiania kół - trzeba tym małym wrednym piłeczkom zająć 2/3 obszaru planszy. Im wyższy poziom, tym jest tych piłeczek więcej.
Gra na czas, z określoną ilością kół w każdej rundzie - i uważaj, bo dotknięcie przez małą piłeczkę Twojego koła, to utrata jednej szansy!


 

Ty masz czerwone kule, komputer niebieskie. Wystarczy teraz ułożyć cztery w jednym rzędzie, kolumnie lub na ukos, żeby wygrać - spróbuj, ale wcale to nie będzie łatwe zadanie!


 

Wyprowadź żółte autko z zatłoczonego parkingu. Czasem wydaje się to niemożliwe - jednak każdy poziom ma rozwiązanie. Pamiętaj tylko o tym, że nie ma (jak dotąd), samochodów, które jeżdżą bokiem.


 

Klikając myszką w wybrany kwadrat, powodujesz jego powiększenie. Trzeba doprowadzić do tego, żeby wszystkie kwadraty z danego poziomu połączyły się ze sobą. Ale uważaj - kwadrat który już się połączył z innym nie da się już powiększyć.


 

Klikając myszką pomiędzy żółtymi piłeczkami rysujesz linię. Kiedy uda Ci się zamknąć kwadracik (na żółto), zdobywasz punkt. kiedy zrobi to komputer (na czerwono) - punkt dla maszyny. Ciekawe kto wygra?


 

Tą gierkę znają chyba już wszyscy. Sterujesz strzałkami na klawiaturze i usiłujesz bez wypadku pokonać całą, nie zawsze łatwą trasę. Strzałka w górę - jazda do przodu, strzałka w dół - jedziesz wstecz; strzałki na boki - balans. Może grafika nie jest rewelacyjna, ale da się pograć.


 

Wydaje się proste. Trzeba kwadraciki z symbolami umieścić na rysunkach takich samych symboli. Kłopot w tym, że te kwadraciki przesuwają się po planszy, aż nie napotkają jakiejś przeszkody...


 

Kolejna wersja klasycznej gierki - Sokoban. Trzeba tym małym niebieskim stworkiem przepchnąć złote kule w wyznaczone miejsca. Sterujesz przy pomocy strzałek na klawiaturze.


 

Kolejna, znana Ci na pewno gra. Cztery poziomy trudności, a wszystko o czym musisz pamiętać, to tylko tyle, żeby w każdym rzędzie, każdej kolumnie i każdym małym kwadracie znalazły się cyfry od 1 do 9.


 





wstecz